Jenny Åkerman, ordförande i MENSA, Presidentbyte/ sommaravslutning

onsdag 13 juni 2012 12:00-13:15, Odd Fellow Västra Trädgårdsgatan 11 A 11153 Stockholm
En häpnadsväckande föredragshållare som kan lära oss om vårt viktigaste sinne, hjärnan och dess funktion. Jenny Åkerman är ordförande i föreningen MENSA, som är en förening för de översta 2 procentenheterna vad gäller intelligens. Många fördomar florerar kring föreningen och dess medlemmar, men Jenny kan på ett strålande sätt ta död på myterna. Med hennes smittande entusiasm och inbjudande sätt visar hon på den öppenhet som föreningen står för och hon kan även utmana oss att träna våra hjärnor...

Jenny kommer ge oss direkt applicerbara minnestekniker, insikter i hur du skapar ännu bättre möten och en nyförälskelse i din hjärna!